ყიდვა აბაშიძე მარტ

როგორც საბითუმო მიმწოდებელი, ჩვენ ვცდილობთ ჩვენს პარტნიორებს მივაწოდოთ საუკეთესო სერვისი და უზრუნველვყოთ შეუფერხებელი ტრანზაქციები.

ამ პროცესში ერთ-ერთი გადამწყვეტი ნაბიჯი არის თქვენი ბიზნესის იდენტურობის დადასტურება, რის გამოც ჩვენ ვითხოვთ თქვენი სუპერმარკეტის სახელს და ბიზნესის ლიცენზიის ნომერს. ის მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ჩვენი და თქვენი ბიზნესის წარმატებულ და უსაფრთხო ფუნქციონირებაში.

1. გადამოწმების მნიშვნელობის გაგება

  • შესაბამისობა და კანონიერება

ჩვენ იურიდიულად ვალდებული ვართ ვაწარმოოთ ბიზნესი რეგისტრირებულ და ლიცენზირებულ პირებთან. ეს უზრუნველყოფს, რომ ჩვენ გაუცნობიერებლად არ ვაწვდით საქონელს არაავტორიზებული ბიზნესისთვის. ის ასევე გვიცავს პოტენციური სამართლებრივი ვალდებულებებისგან.

  • ნდობის აშენება

თქვენი ბიზნეს ინფორმაციის გადამოწმება ნდობას და გამჭვირვალობას ამყარებს. ეს მეტყველებს იმაზე, რომ თქვენ ხართ ლეგიტიმური და რეპუტაციის მქონე ბიზნესი, რაც საშუალებას გვაძლევს თავდაჯერებულად შევიდეთ თქვენთან პარტნიორობაში.

  • ჩვენი ბიზნესის დაცვა

თქვენი ინფორმაციის გადამოწმებით, ჩვენ ვეხმარებით თაღლითური ქმედებების თავიდან აცილებას და ვიცავთ ჩვენს კომპანიას პოტენციური ფინანსური ზარალისგან.

  • ეფექტური სერვისი

ზუსტი და დამოწმებული ინფორმაციის არსებობა საშუალებას გვაძლევს ეფექტურად დავამუშავოთ თქვენი შეკვეთები, ვმართოთ თქვენი ანგარიში და მოგაწოდოთ საუკეთესო მხარდაჭერა.

2. რა ინფორმაცია გვჭირდება?

  • სუპერმარკეტის დასახელება

ეს არის თქვენი ბიზნესის ოფიციალური სახელი, რომელიც რეგისტრირებულია შესაბამის ორგანოებში.

  • ბიზნესის ლიცენზიის ნომერი

ეს არის უნიკალური იდენტიფიკატორი, რომელიც ენიჭება თქვენს ბიზნესს თქვენი იურისდიქციის ლიცენზირების სააგენტოს მიერ.

 
  • პროცესის გაადვილება

ჩვენ მიზნად ისახავს შემოწმების პროცესი გავხადოთ რაც შეიძლება გლუვი და მოსახერხებელი. თქვენ შეგიძლიათ, როგორც წესი, მიაწოდოთ ეს ინფორმაცია ონლაინ რეგისტრაციის პროცესში ან ელექტრონული ფოსტით. ჩვენ დაუყოვნებლივ დავამუშავებთ თქვენს მოთხოვნას და უზრუნველვყოფთ თქვენს წვდომას ჩვენს პროდუქტებსა და სერვისებზე.

3. შეხვედრის მოწყობა თქვენს ადგილობრივ შენობაში ჩვენს სურსათის შესყიდვის სპეციალისტებთან

  • ჩვენ განვსაზღვრავთ და მივიღებთ საუკეთესო ინგრედიენტებს ჩვენი აღმოსავლეთ აზიის საკვების სპეციალობის პროდუქტებიდან, ჩვენ საგულდაგულოდ გამოვიკვლიეთ და შეამოწმეთ ჩვენი მწარმოებლები, რათა უზრუნველვყოთ ხარისხი, თანმიმდევრულობა და კონკურენტული ფასები.

  • მოლაპარაკება კონტრაქტებზე და ფასზე. ამჟამინდელი MOQ არის 3000 ევრო და ლარის ექვივალენტი. სწორედ აქ ანათებს ჩვენი სურსათის შესყიდვების სპეციალისტების გამოცდილება. ბაზრის ცოდნისა და მოლაპარაკების უნარების გამოყენება თქვენი ბიზნესისთვის ყველაზე ხელსაყრელი პირობების უზრუნველსაყოფად.

  • თქვენი აღმოსავლეთ აზიური საკვების არჩევის შესაძლებლობა ჩვენი ვრცელი კატალოგიდან. თქვენ შეგიძლიათ გაითვალისწინოთ 100-მდე პროდუქტის ჩამოთვლა ჩვენს ვებსაიტზე, შესაძლოა ყოველთვის არ იყოს შესაძლებელი.

  • მომწოდებლების ურთიერთობების მართვა. ჩვენს მყიდველებთან ძლიერი ურთიერთობების დამყარება და შენარჩუნება მნიშვნელოვანია. ჩვენი სურსათის შესყიდვების სპეციალისტები მოქმედებენ როგორც მეკავშირეები, რომლებიც უზრუნველყოფენ მკაფიო კომუნიკაციას, სწრაფ გადახდებს და ერთობლივი მიდგომას ორმხრივი საჭიროებების დასაკმაყოფილებლად.

  • შესაბამისობისა და უსაფრთხოების უზრუნველყოფა. ჩვენ ვიღებთ პასუხისმგებლობას ინდუსტრიის რეგულაციების მონიტორინგზე და უზრუნველვყოფთ, რომ ვიცავთ უსაფრთხოების სტანდარტებს, საკვების მოვლის პროტოკოლებს და ეთიკური წყაროების პრაქტიკას.

  • ბაზრის ტენდენციების ანალიზი. მრუდზე წინ დარჩენა გადამწყვეტია. მუდმივად აკვირდება ბაზრის ტენდენციებს, განვითარებად ინგრედიენტებს და ინდუსტრიის ინოვაციებს მომავალი საჭიროებების მოსალოდნელი და ხარჯების დაზოგვის ან პროდუქტის დივერსიფიკაციის შესაძლებლობების დასადგენად.